Bibblan vs teletubbies

8 Feb

Å, vad det är skönt att sluta klockan ett på fredagar! En riktig lyx! Den här fredagen känns även extra bra eftersom det är den första fredagen som John är helt frisk sedan jag började jobba! Just därför kändes det som att vi skulle göra något efter att jag hämtat John på dagis och inte bara åka hem på en gång. Biblioteket tyckte jag verkade var en lagom aktivitet. Men John som blev väckt när jag hämtade honom var bara trött och inte alls med på noterna. En ljudbok fick jag allt med hem, inför stundande hundpromenader utan sällskap!

Väl hemma åt vi mellanmål och lekte med Johns ladugård. Nu sitter en trött mamma och en trött pojke och tittar på det eviga teletubbies. John älskar och jag blir galen.  En mycket bra vecka ligger bakom oss och förhoppningsvis ligger en lika bra helg framför oss.
DSC_0198                                                          Trevlig helg alla

2 svar to “Bibblan vs teletubbies”

  1. Jessica februari 8, 2013 den 8:34 e m #

    Så stor han blir då Lillfisen!! Hoppas ni får en bra helg!!
    Kram

    • emmasnotskal februari 9, 2013 den 8:01 f m #

      Ja, gud vad de växer! Kanske kan vi få till en date snart? Hoppas ni också får en fin helg! Kramar

Kommentera

