Hata teknik!!!

13 Apr

Ja men det finns ju mycket underbart med den nya tekniken. Min nya Sony xperia är ju både dator och mobil. MEN (och här kommer nog ålderstecknen tillbaka igen) vad IRRITERANDE det är med dessa nya mobiler som föreslår ord och vägrar ändra hur man än försöker! Som i inlägget innan som jag till och har redigerat en gång MEN det står ändå att vi skulle köpa Mårbacka till John och inte VÅRJACKA!! Nog för det vore coolt att köpa Mårbacka till John….eller inte. Detta var ju ändå inte sanningen. Och varför föreslår den ens Mårbacka före vårjacka liksom! Galet irriterande!!

Mina elever tyckte jag var helknäpp som stängde av funktionen som innebär att bilden tiltar sig själv hela tiden! IRRI ju!!

2 svar to “Hata teknik!!!”

  1. Jessica april 13, 2013 den 12:21 e m #

    Haha,gud ja roligt!! Kan ni inte slå till på Mårbacka,det vore nåt! 😉 nu när du skaffat ”sån” telefon så får du skaffa instagram så vi kan följa varann!!
    Kram Jessica

    • emmasnotskal april 13, 2013 den 12:26 e m #

      Jo, jag tänkte vi skulle göra det! När vi vunnit på lotto! 🙂 MEN, jag har Instagram! Vad heter du? Emmsnotskal heter jag!!

Kommentera

