Sommarlängt

21 Apr

I torsdags kom lillasyster/moster hit från stora staden. John var sjuk hela veckan men pigg nog för att orka baka kärleksmums. Värsta dagen var nog fredagen och sedan har det gått uppåt och imorgon ska han nog kunna gå till föris. Nu är det istället jag och Calle som känner oss förkylda. Börjar bli så trött på dessa förkylningar!!

image

På fredag var Johns mormor här och på lördagen kom mofar och Irene. Många släktbesök och mycket lekparkshäng har det blivit.

image

Igår kväll skjutsade jag mosters till tåget igen. Idag har vi lekt i sandlådan, ätit mjukglass, varit ute massor, handlat nya vårskor och städat på altanen.

image

2 svar to “Sommarlängt”

  1. Jessica april 21, 2013 den 6:01 e m #

    Vilken mysig helg!! Tråkigt med sjukdomar,jag känner mig inte heller hundra,tråkigt för nu vill man ju ha massa energi!
    Kram Jessica

    • emmasnotskal april 21, 2013 den 7:23 e m #

      Supermys! 🙂 Ja visst är det så! Så less när vi varit förkylda i snart två veckor! Men men! Blir bättre när vi ”vant” oss vi dagis antar jag! 🙂 Hoppas du får energi snart! Kram kra

Kommentera

