Ingen bra start

22 Apr

Den här veckan började med att jag ringde och sjukanmälde mig på jobbet. Jag vaknade utan röst och med en ordentlig förkylning. Slem och host! Så idag har tittat på film, sovit och nojat över att jag inte varit på jobbet sedan mitten av förra veckan. Well, nu kan det bara gå uppåt!

2 svar to “Ingen bra start”

  1. Jessica april 24, 2013 den 6:47 f m #

    Åh,varför kan man inte bara acceptera att man är sjuk? Jag är likadan,jag har knappt nån röst och det gör ont så fort jag pratar! Va på jobbet igår,kände mig lite tvungen för har inskolning o barnet skulle både äta o sova! Ledig idag men blir det inge bättre under dagen så får jag nog bli hemma im men det tar emot så himla mycket!! Känns lättare när man vabbar faktiskt! 🙂
    Ser att du är på bättringsvägen redan,skönt!
    Kramar

    • emmasnotskal april 24, 2013 den 7:17 f m #

      Man känner ansvar antagligen? Och det är väl bra antar jag! Känns som jag inte varit på jobbet på evigheterna eftersom jag vabbade tors-fre förra veckan och varit hemma tre dagar denna veckan. Jag tänker så nu att jag blir friskare fortare om jag låter mig vila och inte smittar andra. Denna gång hade jag ändå inte kunnat göra ett dugg nytta på jobbet eftersom jag inte haft någon röst. Inte van att vara sjuk så mycket! Förskolebaciller som anfaller!! 🙂 Kram kram

Kommentera

